حواشی پاری سن ژرمن

چه کسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2021-22 می شود؟

چه کسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2021-22 می شود؟

قرعه‌کشی مطلوب مرحله یک هشتم نهایی، منچسترسیتی را جلوتر از بایرن مونیخ و لیورپول به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها انتخاب می‌کند، در حالی که شانس پاری سن ژرمن افزایش می‌یابد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

لیگ قهرمانان اروپا در ماه فوریه با از سرگیری نبرد نخبگان اروپا برای تاج گذاری قهرمان قاره بازخواهد گشت.

مدافع عنوان قهرمانی چلسی در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل لیل فرانسه تساوی قابل پیروزی دارد اما می‌داند که تنها رئال مادرید توانسته است با موفقیت از عنوان قهرمانی در دوران مدرن دفاع کند.

از بازیکنانی مانند پاری سن ژرمن گرفته تا بایرن مونیخ و رئال مادرید، GOAL همه چیزهایی را که باید در مورد برگزیدگان لیگ قهرمانان اروپا، افراد ضعیف و خارجی بدانید، دارد.

انتخاب سر دبیر
ماهی که رویاهای قهرمانی لیورپول به پایان رسید؟ از دست دادن پنالتی صلاح، ماه دسامبر محکوم به شکست قرمزها را خلاصه می کند
هوگو اکیتیکه: بهترین گلزن نوجوان اروپا برای تقلید از امباپه
بازسازی منچستریونایتد Rangnick باید بسیار فراتر از ترکیب ها و سیستم ها باشد
سه بازی، 17 گل: من سیتی نشان می دهد که چرا گواردیولا در ژانویه به یک مهاجم نیاز ندارد
چه کسانی می توانند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند؟
منچسترسیتی در 11/4 با bet365 اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان این فصل را به دست آورد. شاگردان پپ گواردیولا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اسپورتینگ خواهند رفت و از صعود مقابل تیم پرتغالی مطمئن خواهند بود. سیتی که نایب قهرمان فصل گذشته است، به دنبال استفاده از تجربه بازی در اولین فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود تا امسال یک فینال بهتر را کسب کند و در مرحله گروهی، عملکرد چشمگیری داشت تا بالاتر از پاری سن ژرمن به پایان برسد. با این حال، آنها دو بازی از سه بازی خود را در گروه A شکست دادند و ممکن است در خارج از ورزشگاه اتحاد در مقابل حریفان با کیفیت بالا آسیب پذیر باشند.

شانس بایرن مونیخ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا 7/2 است و باواریایی‌ها در مرحله گروهی در فرم بی‌رحمانه‌ای بودند و در هر 6 بازی خود پیروز شدند و در این روند 22 گل به ثمر رساندند. قهرمان اروپا در سال 2020، بایرن یکی از بهترین تیم های هجومی در این رقابت هاست که از سراسر زمین به تهدید گل می بالد، به ویژه در شکل روبرت لواندوفسکی. مهاجم لهستانی در حال حاضر 9 گل در این تورنمنت به ثمر رسانده است و در 34 سالگی، قدرت بی امان او در محوطه جریمه هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد. بایرن انتظار دارد به راحتی از مرحله یک هشتم نهایی خود در برابر اولین تیم مرحله حذفی RB Salzburg پیشرفت کند و قهرمان بوندسلیگا طرفی خواهد بود که هر تیمی می خواهد از آن اجتناب کند.

چه کسی دیگر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند؟
پاری سن ژرمن 8/1 است تا در نهایت جام امسال را بالای سر ببرد، اما آنها در اولین دور حذفی با یک درگیری سخت به دست رئال مادرید قهرمان 13 دوره ای روبرو هستند. با امضای قرارداد با لیونل مسی، انتظارات در پایتخت فرانسه برای کسب اولین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در این فصل زیاد است، اگرچه این تیم تنها سه برد از شش بازی در مرحله گروهی کسب کرد.

آژاکس یکی از بسته های غافلگیرکننده مرحله گروهی بود که با کسب شش پیروزی از شش بازی، به راحتی در مرحله یک شانزدهم نهایی حضور پیدا کرد. بازیکنان نیمه نهایی سال 2019 14/1 قیمت دارند و شانس خود را برای ادامه رقابت خواهند داشت. مقابل بنفیکای پرتغال مساوی شد.

دیدگاهتان را بنویسید