دسته‌بندی نشده

کیلیان امباپه و پی اس جی در پنجره نقل و انتقالات کلیدی برای آینده منچستریونایتد و مائوریسیو پوچتینو هستند

کیلیان امباپه و پی اس جی در پنجره نقل و انتقالات کلیدی برای آینده منچستریونایتد و مائوریسیو پوچتینو هستند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، با پست منچستریونایتد مرتبط شده است، اما معاملات او در ژانویه می تواند بینشی در مورد هدف او ارائه دهد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

پنجره نقل و انتقالات ژانویه آغاز مذاکرات را نشان می دهد زیرا باشگاه ها به دنبال بهبود ترکیب خود در اواسط فصل هستند، اما منچستریونایتد ممکن است در حالی که در فکر سرمربی بلندمدت بعدی خود است، به اقدامات در جاهای دیگر نگاه کند.

پس از اخراج اوله گونار سولسشر در اواخر نوامبر، مائوریسیو پوچتینو به شدت با پست خالی اولدترافورد قبل از اینکه رالف رانگنیک به طور موقت شش ماهه هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، به شدت مرتبط بود. علیرغم انتصاب این بازیکن 63 ساله آلمانی، روزنامه منچستر ایونینگ نیوز در زمان ورود او گزارش داد که قرمزها همچنان به دنبال سرمربی پاری سن ژرمن هستند و پاریسی ها 10 میلیون پوند می خواهند.

برای خرید فوری رئیس فعلی خود. رابطه عاشقانه او با قرمزها با سرمربی سابق اسپرز پس از اینکه در سال 2020 به عنوان جانشین سولسشر انتخاب شد، پس از اینکه یک سال پیش از آن اعلام کرد قصد دارد این نقش را بر عهده بگیرد، پنهانی نیست.

با توجه به اینکه نقش پست مدیریتی یونایتد به طور بالقوه برای مذاکره در تابستان آماده می شود، علامت سوال باقی می ماند که چه کسی به عنوان سرمربی بعدی هدایت خواهد شد.

و برای باشگاه، اقدامات این 49 ساله در ژانویه می تواند به آنها کمک کند تا به دنبال خود باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید