بازیکنان پاری سن ژرمن

رونالدینیو تاکید کرد: امباپه برای مدت طولانی در PSG خواهد بود.

رونالدینیو تاکید کرد: امباپه برای مدت طولانی در PSG خواهد بود.

به گفته رونالدینیو، کیلیان امباپه “برای مدت طولانی” در پاری سن ژرمن خواهد بود، او اصرار دارد که مهاجم مرتبط با رئال مادرید در حال حاضر در “بهترین باشگاه جهان” است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

مردی که پارک دو پرنس را در مراحل اولیه زندگی حرفه‌ای خود روشن کرد، از این بازیکن فرانسوی برای کمک به باشگاه برای بردن لیگ قهرمانان اروپا نیز حمایت کرد.

به گفته رونالدینیو، کیلیان امباپه “برای مدت طولانی” در پاری سن ژرمن خواهد بود، او اصرار دارد که مهاجم مرتبط با رئال مادرید در حال حاضر در “بهترین باشگاه جهان” است.

امباپه 4 سال آخر دوران حرفه ای خود را در پی اس جی گذرانده است اما تنها 6 ماه تا پایان قرارداد فعلی خود باقی مانده است و مذاکرات بر سر تمدید هنوز پیشرفت نکرده است.

مادرید در تابستان به جذب این بازیکن 23 ساله نزدیک شد و گفته می شود که در سال 2022 برای امضای او بازخواهد گشت، اما رونالدینیو می بیند که او برای آینده قابل پیش بینی در پارک دو پرنس باقی می ماند.

انتخاب سر دبیر
ماهی که رویاهای قهرمانی لیورپول به پایان رسید؟ از دست دادن پنالتی صلاح، ماه دسامبر محکوم به شکست قرمزها را خلاصه می کند
هوگو اکیتیکه: بهترین گلزن نوجوان اروپا برای تقلید از امباپه
بازسازی منچستریونایتد Rangnick باید بسیار فراتر از ترکیب ها و سیستم ها باشد
سه بازی، 17 گل: من سیتی نشان می دهد که چرا گواردیولا در ژانویه به یک مهاجم نیاز ندارد
چه گفته شده است؟
اسطوره برزیلی که بین سال های 2001 تا 2003 در پاری سن ژرمن بازی می کرد قبل از اینکه تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان نسل خود در بارسلونا شود، به کانال رسمی باشگاه فرانسوی یوتیوب گفت: همه بازیکنان جهان می خواهند در پاری سن بازی کنند. ژرمن، بهترین های جهان در PSG هستند، بنابراین آنها بهترین باشگاه جهان هستند.

بنابراین من تصور می کنم که او [امباپه] برای مدت طولانی اینجا خواهد بود.

رونالدینیو در مورد شانس امباپه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در پاری سن ژرمن اضافه کرد: “امروز، پاری سن ژرمن یک معیار جهانی است. این برای حرفه او عالی خواهد بود، او خیلی جوان است و در حال حاضر به چیزهای زیادی دست یافته است.

“من فکر می کنم لیگ قهرمانان چیزی است که او از دست می دهد. و اگر او آن را با پاری سن ژرمن به دست آورد فوق العاده خواهد بود.”

همه تصور می‌کنند که شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند، به خاطر گروه بازیکنانی که دارند.»

موضع امباپه
امباپه صراحتا اعتراف کرد که می‌خواست به مادرید بپیوندد، بعد از اینکه یک روز ضرب‌الاجل به سانتیاگو برنابئو را از دست داد.

با این حال، برنده جام جهانی از آن زمان به بعد به طرز چشمگیری روی وظایف خود در پاری سن ژرمن متمرکز شد و در 24 بازی در تمامی رقابت ها 15 گل و 15 پاس گل به ثبت رساند.

رهبران لیگ 1 هنوز در تلاش هستند تا امباپه را با شرایط جدید ترمیم کنند، و او واضح ترین نشانه را ارائه کرد که از حضور در مصاحبه با آمازون پرایم در ابتدای ماه خوشحال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید