جدیدترین اخبار پاری سن ژرمن

شکست پاریس در نیس

پاری سن ژرمن در دور بیست و هفتم لیگ 1 مقابل OGC نیس با نتیجه 1-0 شکست خورد. در اینجا نگاهی به این مسابقه داریم. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

شکست پاریس در نیس

یک هفته پس از پیروزی مقابل سنت اتین، پاری سن ژرمن به جنوب فرانسه سفر کرد تا در صدر جدول مقابل OGC نیس بازی کند. بدون کیلیان امباپه، مائوریسیو پوچتینو می‌دانست که با یک تیم خانگی سخت روبه‌رو می‌شود که به دنبال گرفتن هر سه امتیاز بازی است.

سرمربی پاریسی ها می دانست که شاگردان کریستوف گالتیه که بهترین خط دفاعی لیگ را دارند، پس از دو بازی بدون برد مقابل پاریسی ها در این فصل، کار سختی را رقم خواهند زد. نیس یک بار دیگر توانست پاریسی ها را متوقف کند.

آنها این کار را با بازی در بالای زمین انجام دادند، که با اولین تلاش های آمینه گویری (دقیقه 2، 6) قابل مشاهده بود، و سپس برای دفاع در یک بلوک فشرده عقب نشینی کردند، زیرا با اولین موقعیت های دی ماریا، جریان شروع به تغییر کرد. (دقیقه 8) و نیمار جونیور (دقیقه 10) که توسط بنیتز متوقف شدند. بازی بر روی لبه چاقو بود، بین مالکیت توپ توسط پاریسی ها و اصرار تیم میزبان برای بستن فضاها. بازی در 4-4-2، در نیمه اول فشرده به سختی می شد پشت خط دفاعی تیم میزبان قرار گرفت.

پس از استراحت، بازی متعادل و فشرده باقی ماند و قرمز و آبی قدرت دفاعی خود را برای مقابله با حملات مکرر Les Aiglons نشان دادند. در آن سوی میدان بود که به نظر می‌رسید الهام‌بخش نبود. اگرچه شاگردان مائوریسیو پوچتینو موقعیت هایی مانند تلاش مائورو ایکاردی در اواخر وقت خلق کردند، اما نتوانستند آنها را تبدیل به گل کنند. در نهایت، این Les Aiglons بود که در کنار آنها موفقیت داشت. میزبان در دقایق پایانی پس از استراحت سریع توسط اندی دلورت (1-0، 88) به موفقیت دست یافت.

با این شکست مقابل تیم سرسخت نیس، رهبران لیگ به روند شکست ناپذیری خود در برابر نایب قهرمان جدید پایان دادند. اما پاری سن ژرمن زمانی برای تأمل در این مورد نخواهد داشت زیرا روز چهارشنبه برای بازی بزرگ مقابل رئال مادرید به اسپانیا سفر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید