آمار بازیکنان تیم پاری سن ژرمن

کیلیان امباپه : برابری با ایبرا در اینجا بسیار خاص است

کیلیان امباپه و پرسنل کیمپمبه پس از پیروزی لس پاریسی ها مقابل سنت اتین عصر شنبه (3-1) با تلویزیون PSG صحبت کردند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

کیلیان امباپه : برابری با ایبرا در اینجا بسیار خاص است

کیلیان امباپه
ما کمی مانند بازی مقابل نانت شروع کردیم، سریع گل خوردیم، کمی بد بود، از نظر نحوه بازی، شدت و غیره. سپس خودمان را دوباره سازماندهی کردیم، شروع به بازی کردیم، ما دوباره شروع به ایجاد موقعیت کردیم و شکاف ها را پیدا کردیم. ما موفق شدیم قبل از استراحت بازی را به تساوی بکشانیم و این باعث شد در موقعیت خوبی قرار بگیریم تا از زمان خود استفاده کنیم. اما بلافاصله این کار را انجام دادیم. دیگر، و بعد بحث مدیریت بازی بود، چند فرصت وجود داشت، اما به نظر من در کل عملکرد خوبی بود.

“گل صد و پنجاه و ششم من؟ فوق العاده خاص است. من فکر می کنم که داشتن این فرصت برای برابر کردن رکورد بازیکنی مانند ابراهیموویچ فوق العاده است. همه ما می دانیم که او در اینجا چه کرد، بنابراین به این معنی است که ما با استانداردهای بالا بازی می کنیم. و اینکه بتوانیم در پارک دو پرنس گلزنی کنیم و رکورد اینجا را برابر کنیم بسیار خاص است. اینجا، در خانه، مقابل هوادارانی که همیشه از ما حمایت کرده اند، بنابراین ما بسیار خوشحالیم که این لحظه را داریم. ما اوقات مهمی داریم. جلوتر از ماست و همه ما می خواهیم در یک مسیر حرکت کنیم.”

PRESNEL KIMPEMBE
“ما احساس آرامش و شادی می کنیم. زیرا این پیروزی آسانی نبود و ما باید بیرون می رفتیم و برایش می جنگیدیم. می دانیم که در نیمه اول مسابقه سختی بود و توانستیم اوضاع را تغییر دهیم. نیمه دوم، پس مثبت است، در نیمه، ما بین خود صحبت کردیم، مربی دستورات جدیدی داد و ما می دانستیم که پس از بازی با نانت، به هر قیمتی باید به مسیر خود برگردیم و آن هم این است که کاری که انجام دادیم. ما شخصیت های زیادی داریم. ما بازیکنان برتری داریم، تیم فوق العاده ای است، ما موفق شده ایم تا دیروقت به مسابقات برگردیم، در پایان بازی ها را ببریم، به طوری که واقعا ثابت می کند که این تیم شخصیت دارد و ما به آن نیاز داریم. برای نشان دادن آن در زمین

گل 156 کیلیان؟ همه ما ویژگی های کیلیان را می دانیم، او یک گلزن متولد شده است. می دانیم که او در بازی های تک به تک نیز قوی است و می تواند حریف خود را شکست دهد. همه ما بسیار خوشحالیم که می توانیم با او بازی کنیم و او را در تیم خود داریم.”

دیدگاهتان را بنویسید