حواشی پاری سن ژرمن

تیلو کرر : می دانستیم سخت خواهد بود

مدافع پاری سن ژرمن به همراه مربی خود پس از شکست 1-0 مقابل OGC Nice در بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ یک با PSGTV صحبت کردند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

تیلو کرر : می دانستیم سخت خواهد بود

مائوریسیو پوچتینو
“فکر می‌کنم خیلی ناامیدیم که پیروز نشدیم. کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما گل نزدیم و البته وقتی بازی باز است، ممکن است در دقایق پایانی گل بخوریم. به همین دلیل فکر می‌کنم ما هستیم خیلی ناامید و از نتیجه خیلی ناراحتم، بازی یکنواختی بود، گاهی اوقات وقتی نمی توانید برنده شوید، نمی توانید بازی را ببازید.
من فکر می کنم چیزهای مثبتی وجود داشت، اما برخی موارد دیگر وجود داشت که باید آنها را بهبود ببخشیم. مطمئناً این بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا متفاوت خواهد بود و ما نمی توانیم بازی ها را با هم مقایسه کنیم.

تیلو کهر
“ما کمی مشکل داشتیم که آخرین پاس را پیدا کنیم، آخرین اقدام برای اینکه واقعا موثر باشیم و گل بزنیم. فکر می کنم اگر می توانستیم امتیاز را باز کنیم، شانس خوبی وجود داشت که با این گل به خانه بازگردیم. سه امتیاز و اینطور نیست، ما ناامید هستیم، اما از قبل روی بازی بعدی تمرکز کرده ایم.
فکر می کنم هنوز چیزهایی برای برداشتن از بازی وجود دارد. ما مسابقه را کنترل کردیم. خوب، در خانه، ساده است، آنها بهترین دفاع را در لیگ 1 دارند و ما می دانستیم که یافتن فضا و ایجاد موقعیت دشوار است. اما فکر می‌کنم بازی‌سازی‌های ما خوب بود، به یک چهارم آخر زمین رسیدیم و چیزی کم داشتیم که واقعاً مؤثر باشیم. اما چیزهای دیگری هم هست. از ضد حملات به خوبی دفاع می کردیم. یکی را گذاشتیم، خوب دفاع نکردیم و آنها گل زدند. آنها 100 درصد موثر بودند زیرا فرصت های زیادی به جز گل نداشتند. اما ما هنوز برخی چیزهای مثبت را حفظ می کنیم و نگرش مثبتی را برای رئال حفظ می کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید