اخبار پاری سن ژرمن

PSG عقب کشید؛ انتقال بزرگ منتفی شد؟

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: ممکن است پروژه فروش میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر به پاری سن ژرمن منتفی شود. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

باشگاه اینتر همانند تابستان سال گذشته از مشکلات مالی فراوانی رنج می برد و باید رقم 60 میلیون یورو تا 30 ژوئن 2023 جمع آوری کند تا از این بحران رهایی یابد. به نظر می رسید به همین دلیل چاره ای جز فروش میلان اشکرینیار وجود ندارد و باشگاه پاری سن ژرمن در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب این ستاره جوان انجام داد. مذاکرات بین طرفین آغاز شد و باشگاه فرانسوی پیشنهاد خود را تا رقم 70 میلیون یورو نیز افزایش داد که مورد قبول اینتر قرار نگرفت. اما به نظر می رسد شرایط عوض شده و حالا ممکن است نراتزوری پروژه فروش استفان دی فرای، دیگر مدافع خود را در روزهای پیش رو بررسی کند.

جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای اخیر تغییر موضع داده و هنوز پیشنهاد جدیدی برای خرید ستاره اسلواک اینتر ارائه نکرده است. بدین ترتیب ممکن است در نهایت اینتر از فروش میلان اشکرینیار در فصل تابستان امسال به پاری سن ژرمن یا هر تیم دیگری منصرف شود و در پنجره ماه ژانویه یک بازیکن بزرگ تیم را برای بهبود شرایط مالی خود به فروش برساند.

نراتزوری قصد داشت در صورت فروش اشکرینیار، برای خرید گلیسون برمر برزیلی و 24 ساله به عنوان گزینه جانشین اقدام کند. اما به دلیل روشن نبودن تکلیف این انتقال، اینتر هنوز مذاکرات خود با تورینو برای جذب گلیسون برمر را آغاز نکرده و ابتدا متوجه شود آیا میلان اشکرینیار از این تیم جدا می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید