دسته‌بندی نشده

لیگ اروپا؟ حتی آهنگش هم به گوش رونالدو نخورده

Former United player, Rio Ferdinand during the FA Cup match between Derby County and Manchester United at the Pride Park, Derby on Thursday 5th March 2020. (Photo by Jon Hobley/MI News/NurPhoto via Getty Images)

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از تصمیم رونالدو برای ترک این باشگاه حمایت کرده و می‌گوید در ماجرای درخواست جدایی از یونایتد، حق با ابرستاره پرتغالی است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید کریستیانو رونالدو حق دارد از شرایط خود در این تیم ناراحت بوده و خواهان جدایی باشد چرا که او یک برنده بالفطره است و استحقاق این را دارد که در تیمی بازی کند که همیشه برنده است.

ریو فردیناند که در دوران بازی با پیراهن یونایتد با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ضمن حمایت از تصمیم رونالدو گفت:”البته که او ناراحت است و حق هم دارد”.

فردیناند می‌گوید رونالدو از زمان پیوستن دوباره به یونایتد از شرایط این تیم ناراضی بوده ولی در پایان فصل، ناتوانی در راه یافتن به لیگ قهرمانان، کاسه صبر ابرستاره پرتغالی را لبریز کرده و او را به این نتیجه رسانده که ادامه دادن فایده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید