حواشی پاری سن ژرمن

بحران زودهنگام در PSG؛ تنش بین لیونل مسی و امباپه!

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: تمایل کیلیان امباپه به جدایی نیمار، محل مناقشه این ستاره فرانسوی با لیونل مسی شده است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

از زمان تمدید کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، شایعاتی وجود داشت که این بازیکن فرانسوی قدرت رهبری اتفاقات فوتبالی در باشگاه را در اختیار خواهد گرفت و می تواند در مورد تصمیمات کلان در پاری سن ژرمن نظر بدهد. البته ناصر الخلیفی، مالک متمول پاریس چندی قبل و مطابق انتظار این شایعه را تکذیب کرد. اما به نظر می رسد کیلیان امباپه فرانسوی در مورد آینده نیمار با لیونل مسی به اختلاف و مشکل برخورده و شرایط در رختکن پاری سن ژرمن چندان مساعد نیست. 

از همان زمان اعلام خبر تمدید قرارداد کیلیان امباپه، اخباری مبنی بر این منتشر شد که این ستاره فرانسوی ترجیح می دهد نیمار به دلیل بی انضباطی مکرر و شرایط نامناسب فیزیکی، از ترکیب خارج شده و پاریس را به مقصد تیم دیگری ترک کند. این شایعات باعث بروز اختلاف و تنش بین این بازیکن و لیونل مسی شده و ستاره آرژانتینی مخالف جدایی نیمار بوده است. 

مسی و نیمار از دوران حضور در بارسلونا دوستانی بسیار نزدیک و صمیمی به شمار می آیند و بی تردید یکی از دلایل انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن نیز حضور نیمار در رختکن این تیم بود. اما امباپه از فضای متمایل به بازیکنان اهل آمریکای جنوبی رختکن چندان راضی نبوده و تصور می کند رفتن بازیکنانی مانند نیمار، کیلور ناواس و لئاندرو پاردس به سود تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید