حواشی پاری سن ژرمن

پوچتینو: پاری سن ژرمن می خواهد امباپه سال ها بماند، اما دو طرف درگیر هستند

پوچتینو: پاری سن ژرمن می خواهد امباپه سال ها بماند، اما دو طرف درگیر هستند

کیلیان امباپه اکنون آزاد است تا با یک تیم دیگر قرارداد پیش قراردادی امضا کند، اما مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن بار دیگر بر تمایل باشگاه برای حفظ خدمات بازیکن فرانسوی تاکید کرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

 قرارداد مهاجم پاری سن ژرمن تا 30 ژوئن ادامه دارد و رئال مادرید خواستار اصلی امضای او بود زیرا باشگاه لالیگا سانتاندر تابستان گذشته تلاش کرده بود او را به خدمت بگیرد.

پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز یکشنبه توضیح داد: «تصمیمات قراردادی در فوتبال تنها زمانی می تواند روی شما تأثیر بگذارد که فرد به اندازه کافی بالغ نباشد. امباپه [بالغ] است. بیایید امیدوار باشیم که امسال کیلیان به همان خوبی که انجام داده به عملکرد خود ادامه دهد و راه حل برای همه مثبت باشد.»

پاری سن ژرمن قرار است روز دوشنبه با تساوی کوپه دو فرانس مقابل تیم دسته چهارمی وان در مرحله یک هشتم نهایی به میادین بازگردد. بازیکنان پاری سن ژرمن به تمرینات آخر هفته برگشتند اما پوچتینو لیونل مسی، خوان برنات و سرخیو ریکو را در اختیار نخواهد داشت. و ناتان بیتومازالا در اختیار او هستند، زیرا هر چهار نفر تست کووید-19 مثبت داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید