بازیکنان پاری سن ژرمن

ایکاردی کلید خرید بارسلونا برای موراتا است

ایکاردی کلید خرید بارسلونا برای موراتا است

یوونتوس باید قبل از اجازه دادن به اسپانیایی جانشین خود را پیدا کند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

ظاهرا آلوارو موراتا از یوونتوس خواسته است که آیا می تواند در ژانویه پس از علاقه بارسلونا جدا شود و انتقال احتمالی او به بلوگرانا بستگی به این دارد که آیا مائورو ایکاردی مهاجم پاری سن ژرمن راهی تورین شود یا خیر.

پاری سن ژرمن باید از بازیکنان خاصی پول بخرد تا بتواند حساب های خود را متعادل کند، زیرا ایکاردی از زمان حضورش در اینتر در رادار یوونتوس بوده است.

همانطور که MARCA دریافته است، آینده ایکاردی و موراتا ممکن است به هم مرتبط باشند. در صورتی که یوونتوس بتواند خدمات این بازیکن آرژانتینی را به دست آورد، می تواند به بازیکن اسپانیایی اجازه جدایی از باشگاه را بدهد.

در صورت پیوستن موراتا به بارسلونا، او یکی از سه بازیکنی خواهد بود که در رئال مادرید، بلوگرانا و اتلتیکو مادرید به همراه برند شوستر و میکل سولر بازی کرده اند.

همانطور که توتو اسپورت گزارش داد، موراتا به یوونتوس از قصد خود برای جدایی بانوی پیر اطلاع داده است که در ابتدا تمایل زیادی به اجابت درخواست او نداشتند.

یوونتوس باید پاری سن ژرمن را متقاعد کند تا برای ایکاردی وارد مذاکره شود، کسی که جایگاه خود را در تیم فرانسوی از دست داده است، زیرا در این فصل فقط 5 گل به ثمر رسانده و نقش مهمی را ایفا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید