آمار بازیکنان تیم پاری سن ژرمن

اولین فصل لیونل مسی با پاری سن ژرمن با ناامیدی به پایان خواهد رسید

با توجه به کیفیت ترکیبی که آنها جمع آوری کرده اند، غیرقابل تصور به نظر می رسد که پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد و مشخص شده است که اولین فصل لیونل مسی در پاریس ناامید کننده به پایان خواهد رسید. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اولین فصل لیونل مسی با پاری سن ژرمن با ناامیدی به پایان خواهد رسید

علاوه بر خروج از لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، پاری سن ژرمن از جام حذفی فرانسه نیز حذف شده است، به این معنی که فوتبال چندان معناداری برای مسی برای بازی در ماه های پایانی فصل وجود نخواهد داشت.

هیچ نیمه‌نهایی دراماتیک لیگ قهرمانان وجود نخواهد داشت و این واقعیت که باشگاه پاریسی قبلاً قهرمان لیگ 1 شده است، به این معنی است که برای اولین بار در دوران حرفه‌ای مسی، ماه می واقعاً معنایی نخواهد داشت.

نه آن چیزی که او فکر می کرد
شاید با توجه به اینکه جام جهانی 2022 در زمستان برگزار می شود، این به نفع مسی باشد، این امکان وجود دارد که او برای حفظ سطح آمادگی جسمانی خود برخی از مسابقات را از دست بدهد، اما وقتی مشخص شد که نمی تواند این کار را انجام دهد، این چیزی نبود که او تصور می کرد. در بارسلونا بماند

قرارداد او با باشگاه لیگ 1 برای دو فصل بود که فصل اول اکنون تقریباً به پایان رسیده است و پیش بینی اینکه این بازیکن در آینده چه خواهد کرد دشوار است، به خصوص که اولین تجربه او از یک باشگاه دیگر منجر به چنین ناامیدی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید