نقل و انتقالات پاری سن ژرمن

تصمیمات بزرگ در PSG / چه کسی می ماند و چه کسی می رود؟

رئال مادرید با وجود عقب افتادن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در روز چهارشنبه، پس از تغییر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ضربه سختی به پاری سن ژرمن وارد کرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

تصمیمات بزرگ در PSG / چه کسی می ماند و چه کسی می رود؟

پس از حذف پاری سن ژرمن به دست لوس بلانکوس، این سوال مطرح شد که کدام بازیکنان این تیم پر ستاره برای فصل آینده باقی خواهند ماند.

نشریه فرانسوی L’Equipe سعی کرد به این سؤالات پاسخ دهد و توضیح دهد که چه بازیکنانی قرار است در تابستان این تیم را ترک کنند.

بیشتر بیرون از داخل
پاری سن ژرمن از تلاش خود برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه دست برنداشته است، اما این بازیکن فرانسوی به احتمال زیاد پاریس را ترک کرده و در ماه جولای به رئال مادرید خواهد پیوست.

در مورد آنخل دی ماریا، L’Equipe تاکید کرد که انتظار نمی رود این ملی پوش آرژانتینی در فصل 2022/23 در PSG معامله کند.

بیشتر داخل تا بیرون
L’Equipe اشاره می کند که هم لیونل مسی و هم نیمار “باید یک سال دیگر” بمانند و مدعی است که نزدیکان کاپیتان سابق بارسلونا می دانند که او در پاریس خوشحال است.

وضعیت نیمار نیز مشابه است، زیرا قرارداد او تا سال 2025 اعتبار دارد و هیچ باشگاهی وجود ندارد که بتواند حقوق او را در صورتی که پاری سن ژرمن بخواهد از او پول نقد بگیرد، پوشش دهد.

ماندن
مارکینیوس، مارکو وراتی، اشرف حکیمی، جانلوئیجی دوناروما، نونو مندس و پرسنل کیمپمبه به عنوان ستون فقرات تیم در نظر گرفته می شوند و انتظار می رود همه آنها در جایگاه خود باقی بمانند.

مشکوک
در همین حال، آینده لئاندرو پاردس، ادریسا گویه، تیلو کرر، لایوین کورزاوا، جولیان دراکسلر و آندر هررا در هواست.

شکست راموس
L’Equipe همچنین در مورد مورد عجیب سرخیو راموس صحبت می کند، که آنها انتقال او را یک “فیاسکو” می دانند، زیرا مدافع میانی اسپانیایی از زمان پیوستن به PSG تنها 5 بازی انجام داده است. راموس یک سال دیگر قرارداد دارد و اگر پاری سن ژرمن بخواهد او را تخلیه کند، باید دستمزد او را پوشش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید