آمار بازیکنان تیم پاری سن ژرمن

مسی هنوز نشانی که از بازیکنی که برنده هفت توپ‌طلا است، ندارد

لیونل مسی بازی بدی را به نمایش نگذاشت اما نتوانست برای پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید تاثیرگذار باشد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

مسی هنوز نشانی که از بازیکنی که برنده هفت توپ‌طلا است، ندارد

رئال مادرید چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی ۳-۱ در سانتیاگو برنابئو (در مجموع ۳-۲) و پشت سر گذاشتن یکی از مدعیان قهرمانی این فصل، به دور بعد صعود کرد. پس از این شکست، مطبوعات فرانسه موضع‌گیری شدیدی علیه بعضی از بازیکنان پی‌اس‌جی داشتند که یکی از آن‌ها لیونل مسی بود.

روزنامه اکیپ با اشاره به بزرگی شکست تیمی پر از ستاره که در یک لحظه از برتری به مرحله سقوط رسید، تصویری از لیونل مسی را که با عبارت «غیر منطقی» همراه بود، در صفحه اول سایت خود قرار داد. این روزنامه صفحه اول روز پنجشنبه خود را نیز منتشر کرد که در آن کریم بنزما با سه گل خود و کلمه مسیح بالای سرش قهرمان مطلق برنابئو معرفی شد. این روزنامه در کلمه مسیح به نوعی اسم مسی را به کار برده، در اشاره‌ای واضح به اینکه بازیکن باتجربه فرانسوی رئال مادرید که همان کاری را انجام می‌دهد که همه انتظار داشتند مسی انجام دهد.

این در بررسی عملکرد بازیکنان، نمره ۶ را به مسی داد و اینطور نوشت: «در سمت راست بازی می‌کرد، اما در واقع منطقه بزرگ‌تری را با توجه به حرکاتش پوشش داد. او که بسیار پرتحرک بود، همیشه بین خطوط راه حلی برای حفظ توپ ارائه می‌کرد و دانش بازی‌خوانی خود تحت فشار را با پاسهایی با دقت فوق‌العاده و انتخاب‌های درست نشان می داد. ما حتی دیدیم که او دفاع می‌کرد. اما نتوانست روزنه دفاعی مادرید را پیدا کند. آخرین فرصت ضربه آزادی بود که از بالای دروازه به بیرون رفت.»

سایت RMC Sports عملکرد پاری سن ژرمن را یک «فاجعه» توصیف کرد، اما روی عملکرد مسی تاکید نداشت. در تحلیل این سایت، نام این بازیکن آرژانتینی به ندرت ذکر شده که نشان می‌داد مسی در جریان بازی چندان تاثیرگذار نبوده است.

روزنامه لوپاریزین، که به دادن امتیازات کم به مسی معروف است، این بار به او نمرده ۴ داد و نوشت: «مسی هنوز نشانی که از بازیکنی که برنده هفت توپ‌طلا است، ندارد اما از روزهای اول بهتر است. پاس‌های او خوب بودند بدون اینکه جلوی دروازه تعیین‌کننده باشند.»

بدترین نمره بدون شک متعلق به جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن بود که مرتکب اشتباه بزرگی شد که رئال مادرید را به بازی برگرداند. او با تعلل در پاس دادن، باعث شد توپ به بازیکنان رئال برسد و کریم بنزما گل اول و روحیه بخش خودش و رئال مادرید را به ثمر برساند.

تنها بازیکن پاری‌سن‌ژرمن که مورد تمجید همه رسانه‌های فرانسوی قرار گرفت کیلیان امباپه بود که تا گل اول رئال مادرید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

دیدگاهتان را بنویسید