آمار بازیکنان تیم پاری سن ژرمن

نیمار در سال 2019 به رئال مادرید پیوست

این بازیکن برزیلی روز چهارشنبه به همراه پاری سن ژرمن به برنابئو بازمی گردد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

نیمار در سال 2019 به رئال مادرید پیوست

خیلی ها می گویند نیمار همه چیزهایی را که برای بهترین شدن در جهان نیاز داشت داشت، اما او از این مسیر دور شد.

سبک زندگی او، رقابت با لیونل مسی و مصدومیت‌هایش همگی مانع از تبدیل شدن نیمار به بهترین بازیکن روی زمین شدند.

چهارشنبه این بازیکن برزیلی به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدات پاری سن ژرمن به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت، اما اگر شرایط به گونه ای دیگر پیش می رفت، به راحتی می توانست در پیراهن رئال مادرید حضور داشته باشد.

نیمار در مصاحبه ای با رونالدو نازاریو در مورد اینکه چگونه در تابستان 2019 هر کاری از دستش بر می آمد برای بازگشت به بارسلونا انجام داد، اما اینطور نشد. او شرایط مشابهی با رئال مادرید داشت، اما اکنون این یک خاطره دور برای این بازیکن 30 ساله است.

داستان نیمار کاملا شناخته شده است. بازیکن آن زمان سانتوس حتی توانست با دنی کارواخال و پابلو سارابیا در رختکن مشترک باشد و قرار بود در سن 13 سالگی با لوس بلانکوس قرارداد ببندد، اما این قرارداد باعث تحریم فیفا می شد. همین موضوع باعث شد تا رئیس سانتوس به نیمار 13 ساله دستمزدی 10 هزار یورویی در ماه پیشنهاد دهد.

تلاش دوم رئال مادرید برای جذب او نیز موفقیت آمیز نبود. این بازیکن تست پزشکی را پشت سر گذاشت و آماده امضای قرارداد با لوس بلانکوس (که در یک گاوصندوق در سائوپائولو و در گاوصندوق دیگری در مادرید قرار گرفت) بود که هرگز معتبر نبود. رئال مادرید آخرین خواسته های اطرافیان نیمار را نپذیرفت و او در نهایت به بارسلونا پیوست.

سومین موردی که به نظر نمی رسد نیمار بخواهد آن را به خاطر بسپارد، در تابستان 2019 بود. این مهاجم به هر قیمتی می خواست پاری سن ژرمن را ترک کند و رئال مادرید اولین گزینه او بود. او با چهار بازیکن از تیم رئال مادرید – سرخیو راموس، کاسمیرو، لوکا مودریچ و یک نفر دیگر – و همچنین برخی دیگر که در باشگاه کار می کردند و برخی مدیران صحبت کرد، اما این معامله هرگز محقق نشد.

بازگشت به جایی که می توانست خانه جدید او باشد
چهارشنبه او به برنابئو بازخواهد گشت و علیرغم اینکه بازیکن سابق نیست، نقش مهمی در کنار کیلیان امباپه و لیونل مسی ایفا خواهد کرد.

نیمار به دنبال بازیابی فرمی است که به دلیل مصدومیت از دست داده است، اما همچنان باید با دقت او را زیر نظر داشت.

پاری سن ژرمن در هفته های اخیر پیشرفت کرده است و تیم مائوریسیو پوچتینو به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

آنها می خواهند نقطه ای را در خانه جدید ستاره خود کیلیان امباپه ثابت کنند که در مادرید به عنوان یک قهرمان مورد استقبال قرار خواهد گرفت، حتی اگر او تمام تلاش خود را برای حذف رئال مادرید در روز چهارشنبه انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید