نقل و انتقالات پاری سن ژرمن

اینتر میامی بکهام باید فرمولی برای جذب مسی داشته باشد

لیونل مسی علیرغم سنش هنوز هم ستاره فوتبال جهان است و بسیاری از باشگاه‌ها از جمله اینتر میامی از MLS با مالکیت مشترک دیوید بکهام که فرمول جذب این بازیکن آرژانتینی را دارد می‌خواهند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

اینتر میامی بکهام باید فرمولی برای جذب مسی داشته باشد

خورخه ماس، مالک و مدیر اجرایی اینتر، در پذیرفتن تمایل به بازی مسی برای تیمش صریح بود و نشان داد که آنها برای متقاعد کردن بازیکن فعلی پاری سن ژرمن، بکام، امتیازی به نفع خود دارند.

ماس به میامی هرالد گفت: “لئو مسی هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان است، مهارت های او کم نشده است. من معتقدم و دیوید (بکهام) با او رابطه دارد که اگر او در آن زمان پاری سن ژرمن را ترک کند. او پاری سن ژرمن را ترک می کند، ما دوست داریم مسی را به عنوان بازیکن در اینتر میامی داشته باشیم و بخشی از جامعه ما باشد.

ماس گفت: “آیا ممکن است اتفاق بیفتد؟ ما فشار خواهیم آورد. من در قلب یک خوشبین هستم. آیا می توانم آن را ببینم؟ این یک احتمال است.”

احتیاط بکام در مورد مسی پس از شکست در نقل و انتقالات

برخلاف اظهارات ماس، بکهام ترجیح داد در صحبت درباره احتمال حضور مسی در اینترمیامی محتاط تر عمل کند، زیرا این باشگاه که در سال 2020 تأسیس شد، با جذب ستاره های دیگری که در آخرین مرحله زندگی خود زندگی می کنند، شکست خورده است. گونزالو هیگواین آرژانتینی و بلز ماتویدی فرانسوی.
بکس گفت: “من همیشه گفته ام که می خواهم بهترین بازیکنان در باشگاه ما باشند و با پیراهن ما بازی کنند.” “متاسفانه، گاهی اوقات ممکن است چیز بدی باشد. اما بیشتر اوقات چیز خوبی است.”
“در پایان، پیروزی، چه با بازیکنان جوان باشد و چه ستاره ها. هواداران ما خوشحال خواهند شد اگر ما ستاره هایی در تیم داشته باشیم، اما اگر بازیکنان جوانی را ببینند که از آکادمی ما عبور می کنند و جام MLS را بالا می برند، خوشحال تر خواهند شد.” او اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید