نقل و انتقالات پاری سن ژرمن

امباپه به آمدن هالند برکت می دهد

با توجه به اینکه رئال مادرید به احتمال زیاد کیلیان امباپه را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت خواهد گرفت، لوس بلانکوس نیز قصد دارد ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

امباپه به آمدن هالند برکت می دهد

آینده امباپه با رد پیشنهاد چک سفید از پاری سن ژرمن مشخص شد و در حالی که تضمین خرید هالند بسیار دشوار خواهد بود، رئال مادرید همچنان در تلاش است.

تطبیق پذیری امباپه کلیدی است
با نزدیک شدن این بازیکن فرانسوی به پایتخت اسپانیا، هالند محبوب ترین بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در میان باشگاه های پیشرو در اروپا خواهد بود.

مقصد مورد علاقه ستاره بوروسیا دورتموند، استادیو سانتیاگو برنابئو است، اما اگر قرار است در تابستان به امباپه بپیوندد، باید تعدادی از مهره‌ها در جای خود قرار گیرند.

باشگاه بر این باور است که امباپه و هالند کاملاً با هم سازگار هستند، و این دیدگاه با امباپه مشترک است، او می تواند در هر نقطه ای از خط حمله بازی کند تا هالند را که یک شماره 9 خالص است، جای دهد.

بارسلونا همچنین علاقه مند به جذب امباپه و هالند در این تابستان است و خوان لاپورتا چندین بار با اطرافیان امباپه در مورد احتمال انتقال او به نیوکمپ تماس گرفته است.

در حالی که امباپه تابستان امسال به بارسلونا نقل مکان نمی کند، انتقال هالند همچنان روی میز است و لاپورتا با مینو رایولا در تلاش برای رسیدن به این هدف است.

دیدگاهتان را بنویسید