اخبار پاری سن ژرمن

مسی: مشتاق اما خونسرد منتظر جام جهانی هستیم

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، می‌گوید بازیکنان این تیم هم مانند مردم این کشور برای حضور در جام جهانی اشتیاق دارند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

 تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس رفت و توانست با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
لیونل مسی مانند همیشه ستاره درخشان آرژانتین در این میدان بود و موفق شد دو گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و یک گل دیگر را نیز لائوتارو مارتینز وارد دروازه حریف کرد. 
این ستاره آرژانتینی پس از پایان بازی درباره پیروزی در این دیدار به خبرنگاران گفت:« خوب، ما مانند همیشه احساس بسیار خوبی داریم. ایده تیم ما هر روز بیشتر و بیشتر پخته و مشخص می‌شود و همین باعث شد که بتوانیم امروز نتیجه خوبی برابر حریف بگیریم.»

او در پاسخ به سوالی درباره جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:« ما با اشتیاق و هیجان و رویاپردازی زیاد اما در عین حال با خونسردی منتظر جام جهانی هستیم. ما باید در باشگاه‌هایمان خوب کار کنیم تا در اوج آمادگی به جام جهانی برویم. ما باید از بازی خودمان لذت ببریم. باید روی موارد بسیاری کار کنیم و از هر لحظه این مسیر رشد کردن استفاده کنیم.»
مسی درباره شرایط در پی اس جی اضافه کرد:« من احساس خوبی دارم. پیش از این روزهای بدی را سپری کردم. امسال متفاوت است و من با آرامش خاطر بیشتری در این باشگاه و رختکن و در زمین حضور دارم. احساسم بسیار خوب است و بار دیگر در حال لذت بردن از بازی خودم هستم.»
این بازیکن پی اس جی درباره تقویم فشرده ماه اکتبر گفت:« سطح بازی‌ها متفاوت است و دیدارهای بسیاری باید برگزار شود. زمان استراحت زیادی نداریم اما باید مثل همیشه با تمام وجود ادامه دهیم. اگر به مراقبت از خودتان فکر نکنید ممکن است شرایط بدتر شود. امیدوارم هیچکس دچار هیچ مصدومیتی نشود.»

دیدگاهتان را بنویسید