اخبار پاری سن ژرمن

محبوبیت لئو؛ وقتی حریف هم طرفدار مسی است

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هواداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و به نظر می‌رسد که بازیکنان هندوراس هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
مسی که از ابتدای فصل جاری بار دیگر به دوران اوجش در پاری سن ژرمن نیز برگشته و عملکرد خوبی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته است، در بازی شب گذشته نیز ستاره میدان بود و نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد. 
او توانست زمینه‌ساز گل اول این تیم شود که توسط لائوتارو مارتینز به ثمر رسید و پس از آن نیز دو گل دیگر تیمش را از روی نقطه پنالتی و دیگری را در جریان بازی به ثمر رساند تا هواداران این تیم را در آستانه رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر امیدوار کرده باشد. 
این بازی و همچنین بازی برابر جاماییکا که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد آخرین دیدارهای شاگردان لیونل اسکالونی پیش از جام جهانی 2022 قطر هستند.
یکی از نکات جالب این بازی این بود که بازیکنان هندوراس پس از پایان بازی به سوی مسی رفتند و با تمام وجود به او ابراز علاقه کردند و از این بازیکن خواستند که با آنها عکس بگیرد. حتی تعدادی از مربیان و اعضای کادر فنی هندوراس هم در بین افرادی که خواهان گرفتن عکس با فوق ستاره حریف بودند دیده می‌شدند. 

این موضوع حتی تا روی سکوها هم کشیده شده بود و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که یکی از هواداران هندوراس هم روی سکو پیراهن این بازیکن را زیر پیراهن تیم ملی کشورش به تن کرده بود. 

علاقه فوتبال‌دوستان به مسی در طول این سال‌ها بر کسی پوشیده نبوده است و به نظر می‌رسد که این احساس  روز به روز در حال افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید