اخبار پاری سن ژرمن

اخطار رایان بابل برای لیورپول 12 ماه بعد پیشگویی به نظر می رسد

اخطار رایان بابل برای لیورپول 12 ماه بعد پیشگویی به نظر می رسد

یک سال پیش در چنین روزی، رایان بابل، وینگر سابق لیورپول، نصیحتی به جورجینیو واینالدوم داد که شاید عاقلانه به آن گوش دهد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

 از این بازیکن 35 ساله سال گذشته در مورد آینده واینالدوم با قرمزها پرسیده شد، در حالی که بحث در مورد قرارداد جدید برای این هافبک ادامه داشت. 

واینالدوم در نهایت یک بازیکن آزاد شد و تصمیم گرفت تا تابستان امسال به PSG بپیوندد، اما نه قبل از اینکه هموطنش در مورد خطرات ترک آنفیلد به موقع هشدار دهد.

بابل در 20 سالگی از آژاکس به لیورپول پیوست و در سال 2011 تصمیم به پیوستن به هوفنهایم گرفت و ملی پوش هلندی اعتراف کرد که این “بزرگترین پشیمانی” دوران حرفه ای او بود.

بابل در ژانویه 2021 در پاسخ به سوالی درباره وینالدوم به میرور گفت: “من تقریباً چهار سال را در لیورپول تحت هدایت رافا بنیتز و کنی دالگلیش گذراندم.”

وقتی ترک کردم تا بروم و در آلمان بازی کنم، جایی که TSG هوفنهایم به یک نیروی بزرگ تبدیل شده بود، بزرگترین حسرت دوران حرفه‌ای من بود.

تنها دلیلی که ترک کردم این بود که می خواستم دقایق بازی بیشتری داشته باشم تا جایگاهم را در تیم هلند حفظ کنم. اما تا زمانی که در یک تیم و لیگ متفاوت بازی نکنید، متوجه نمی‌شوید که سبک بازی در لیورپول چقدر مسلط است.

من در آژاکس با فوتبال هجومی بزرگ شدم. در آکادمی، شما یاد می گیرید که به این شکل بازی کنید. زمانی که به لیورپول نقل مکان کردم، دقیقاً همین طور بود.

این در DNA باشگاه است که فوتبال هجومی بازی کند.”

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید