نقل و انتقالات پاری سن ژرمن

بی‌توجهی ستاره رئال‌مادرید به پیشنهاد نجومی پاری‌سن‌ژرمن، تمدید نکن و بیا حقوق ۴ برابری بگیر!

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: برخلاف درخواست باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، وینیسیوس جونیور تمایلی به جدایی از رئال‌مادرید و پیوستن به این باشگاه متمول را حتی با حقوق 4 برابری ندارد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در مسیر تمدید قراردادش با این باشگاه قرار دارد. وینی پس از فصل درخشانش قطعاً مشتریان بزرگی در فوتبال اروپا دارد اما این بازیکن خود را مدیون به رئال می‌داند و به چیزی جز موفقیت در رئال مادرید فکر نمی‌کند.

روزنامه «مارکا» گزارش داده است که پی‌اس‌جی از ماه نوامبر ۲۰۲۱ تا کنون به طور مداوم با وکلای وینیسیوس تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که قراردادش را تمدید نکنند.

آن‌ها از وینی خواسته‌اند تا قراردادش را تمدید نکند و در سال ۲۰۲۴ رایگان به پی‌اس‌جی برود. پاریسی‌ها حتی به این بازیکن پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ میلیون یورو را داده‌اند. این در حالیست که حداکثر مبلغ پیشنهادی رئال به جونیور برای تمدید سالی ۱۲ میلیون یوروست یعنی چهار برابر کمتر! پی‌اس‌جی حتی پیشنهاد پاداش انتقالی نجومی را به وینی داده است اما بازیکن برزیلی به هیچ وجه به این پیشنهادها توجهی نداشته است چرا که فقط و فقط می خواهد ر رئال بازی کند.
وینیسیوس هرگز علامت مثبتی به سوی پی اس جی ارسال نکرد چرا که حس می کند که رئال بالاترین نقطه برایش است به و به جدایی از این تیم فکر نمی‌کند و به همین خاطر به لیورپول، چلسی و یونایتد نیز پاسخ منفی داده است.

او به زودی قراردادش را تا ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ تمدید خواهد کرد و رقم فسخ قراردادش به یک میلیارد یورو می‌رسد. این بازیکن با احتساب پاداش به سالی ۱۰ میلیون یورو دستمزد تا ۲۰۲۶ می‌رسد که از ۲۰۲۶ به به بعد ممکن است این مبلغ به سالی ۱۲ میلیون یورو برسد.

دیدگاهتان را بنویسید