اخبار پاری سن ژرمن

در PSG، کنار بهترین‌های جهان هستم

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:فابین روئیز، هافبک جدید پاری‌سن ژرمن، از انتقال به این باشگاه بسیار خوشحال است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

فابین روئیز، هافبک 26 ساله و اسپانیایی، پس از چهار فصل موفق در باشگاه ناپولی این تیم را به مقصد پاری‌سن ژرمن ترک کرده است. امروز صبح باشگاه فرانسوی اعلام کرد این بازیکن را با قراردادی پنج ساله به‌خدمت گرفته و حالا فابین روئیز مدعی شد انگیزه فراوانی برای درخشش در کنار بهترین بازیکنان جهان در ترکیب پاری‌سن ژرمن دارد.

فابین روئیز گفت: “از پیوستن به پاری‌سن ژرمن خوشحالم. برای من بسیار خوشحال کننده است که این مرحله جدید از دوران حرفه خود را در این کشور شروع کنم. من افتخار می‌کنم که به یکی از بهترین باشگاه‌های اروپا پیوستم و با بهترین بازیکنان جهان بازی می‌کنم، این یک چالش واقعا هیجان انگیز است. پیوستن به یک باشگاه بزرگ همیشه چالشی دشوار است، زیرا شما را مجبور می‌کند تا بهترین عملکرد خود را ارائه بدهید.

من در کنار بهترین بازیکنان و در این باشگاه فوق العاده به میدان خواهم رفت، بنابراین باید هر روز در بهترین حالت خود باشم تا بتوانم مطابق با اهداف باشگاه عمل کنم. اینکه بتوانیم در رختکن و در فضایی مشترک با بهترین بازیکنان جهان باشیم، دستاوردی است که به آن افتخار می‌کنم. 

می‌خواهم هر بار که وارد زمین می‌شوم بهترین عملکردم را به‌نمایش بگذارم. امیدوارم تا جایی که ممکن است عناوین قهرمانی بیشتری کسب کنم، زیرا فکر می‌کنم پاری‌سن ژرمن واقعا شایستگی این را دارد که همیشه در اوج باشد. من می‌خواهم نشان دهم که با تعهد کامل، انگیزه برای تلاش و با طرز فکر صحیح به پاریس آمده‌ام و فکر می‌کنم این مهمترین موضوغ برای یک بازیکن است.”

دیدگاهتان را بنویسید