اخبار پاری سن ژرمن

اگر به رئال گل بزنم، شاید خوشحالی کنم!

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبه‌رو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

سرخیو رگیلون مدافع چپ سابق رئال مادرید اخیرا با قراردادی یک ساله و قرضی از تاتنهام به اتلتیکو مادرید پیوست و امروز مراسم معارفه او برگزار شد. رگیلون محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است و از سال 2005 بود که وارد این باشگاه شد. او بین سال‌های 2015 تا 2018 بازیکن تیم دوم رئال بود و فصل 19-2018 به تیم اول رئال رسید. فصل 20-2019 او قرضی برای سویا بازی کرد و درخشان نیز ظاهر شد ولی سویا بند خرید او را فعال نکرد تا راهی تاتنهام شود. رگیلون فصل جاری در برنامه‌های آنتونیو کونته جایی نداشت و ترجیح داد به پیشنهاد اتلتیکو پاسخ مثبت بدهد.

 با اینکه رگیلون مستقیما از رئال به اتلتیکو نرفته اما همین که او سابقه بازی در رئال را داشته، برای عصبانیت رئالی‌ها کافی است.

مشکل اصلی اینجاست که هواداران اتلتیکو به‌شدت مخالف انتقال او بودند. امروز انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو، در مراسم معارفه رگیلون به او گفت که بدون توجه به نظرات منفی هواداران، تمام تمرکزش را روی تمرین و بازی برای اتلتیکو بگذارد. سرزو گفت که اطمینان دارد، رگیلون می‌تواند نظر هواداران را نسبت به خودش عوض کند.

رگیلون نیز در مراسم معارفه گفت:« ابتدا مدیر برنامه‌هایم به من خبر پیشنهاد اتلتیکو را داد و پاسخ من مثبت بود. به او گفتم هر چه سریع‌تر انتقال را نهایی کند. تصمیم برای پیوستن به اتلتیکو برای من ساده بود و پس از آن با آلوارو موراتا تماس گرفتم و او هم بسیار خوشحال شد. نگران اعتراضات هواداران اتلتیکو نیستم چون مطمئنم درون زمین می‌توانم نظرشان را عوض کنم. خوشبختانه دیگر مصدوم نیستم و از این پس تمرکزم روی بازی‌های اتلتیکو خواهد بود.»

او در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال گفت:« نمی‌دانم. شاید خوشحالی کنم و شاید هم این کار را انجام ندهم. بستگی به شرایط دارد. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید