اخبار پاری سن ژرمن

بازگشت کاپیتان سابق رئال مادرید به دوران اوجش در پی‌اس‌جی

به گزارش اخباره پاریس ژرمن:بعد از گذراندن یک فصل سخت و پر از مصدومیت، سرخیو راموس حالا ادعا می‌کند که در شرایط ایده‌آلی قرار دارد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

در تابستان سال 2021 سرخیو راموس پس از به توافق نرسیدن به سران رئال مادرید، پس از 16 فصل افتخار آفرینی در پیراهن این باشگاه، مجبور به جدایی شد و به صورت رایگان به پاریسن ژرمن پیوست تا در کنار لیونل مسی، نیمار، کیلیان امباپه و دوناروما ماجراجویی جدیدی در زندگی‌اش آغاز کند، اما زندگی در پاریس بر وفق مرادش پیش نرفت و او اکثر فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد و حتی صدای هواداران این تیم نیز در آمد. 

به نقل از مارکا، حالا در این فصل راموس در 4 بازی اول فصل برای پی‌اس‌جی بازی کرده است. او در مصاحبه‌ای گفت: “حالا حالم خوب است و می‌توانم بگویم که خوشحالم. وقتی پایتان را در زمین می‌گذارید، همه چیز را متفاوت می‌بینید. در نهایت شما عادت می‌کنید و به نظرم تجربه کردن چیزهای متفاوت برای انسان‌ها بسیار خوب است. پاریس خیلی خوب از من استقبال کرد. هواداران و مردم عالی هستند.”

“تساوی 1-1 مقابل موناکو؟ این نشان‌دهنده سطح بالای لیگ است و اینکه هیچ حریف آسانی وجود ندارد. به نظر می‌رسد که شما توان شکست دادن تمام رقیبان را دارید، اما آن‌ها کار را برای ما سخت کردند.”

دیدگاهتان را بنویسید