حواشی پاری سن ژرمن

درگیری نیمار و دوناروما در رختکن

دو رسانه معتبر از درگیری دو فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن در رختکن این تیم گفتند و این دو بازیکن نیز به خبر واکنش نشان دادند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

درگیری نیمار و دوناروما در رختکن

پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادرید با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

این شکست به غیر از حذف زودهنگام تیم پاریسی و طولانی‌تر شدن حسرت این تیم پرستاره برای رسیدن به کسب جام اروپایی، عواقب دیگری نیز برای این تیم در پی داشت.

روزنامه «مارکا» در گزارشی نوشته در پایان دیدار چهارشنبه شب دو تیم و بعد از حذف پاریس، دوناروما و نیمار بحث شدیدی با یکدیگر در رختکن پی‌اس‌جی داشتند، به گونه‌ای که دیگران برای جلوگیری از جدی‌تر شدن این درگیری مجبور شدند این دو را از هم جدا کنند.

این خبر را سایت ESPN نیز به نقل از منابع آگاه نوشته و تایید کرده است. دوناروما روی گل اول رئال‌مادرید مقصر بود و با تعللی که در ارسال پاس داشت با عث شد توپ به رئالی‌ها برسد و کریم بنزما گل اول را بزند، گلی که جریان بازی را به طور کلی به سود تیم رئال‌مادرید عوض کرد.

گویا نیمار در رختکن دوناروما را به خاطر اشتباهش روی گل اول رئال‌مادرید و کریم بنزما سرزنش می‌کند، اما این گلر نیز انتقاد نیمار را بدون جواب نمی‌گذارد و به این بازیکن برزیلی یادآور می‌شود که اشتباهش در از دست دادن توپ منجر به ثمر رسیدن گل دوم رئال مادرید شد.

اما چند ساعت بعد نیمار با انتشار تصویر پیام‌های خود به دوناروما در واتس‌اپ این موضوع را تکذیب کرد. در این تصویر دیده می‌شود که دوناروما ظاهراً خبر مارکا را برای نیمار فرستاده و گفته: «نیمار، بابت دیروز متاسفم ولی چنین خبری واقعاً غیرقابل قبول است.» نیمار هم در پاسخ گفته: «رفیق، این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. ما یک تیم هستیم و همه کنار تو هستیم، تو خیلی جوانی و می‌توانی جام‌های زیادی را ببری.»

نیمار در ادامه در اینستاگرام خود نوشته: «من دوست ندارم در مورد اخبار حرف بزنم اما این خبر واقعاً دروغ است. هیچ دعوایی در رختکن ما نبود! خبرنگاران نالایق و غیرحرفه‌ای تلاش می‌کنند خودشان را مطرح کنند.  شاید دفعه بعد بتوانید، اوکی؟»

دیدگاهتان را بنویسید