آمار بازیکنان تیم پاری سن ژرمن

آریگو ساکی : دوناروما با ترک آث میلان اشتباه بزرگی کرد

آریگو ساکی معتقد است که جانلوئیجی دوناروما با ترک آث میلان به پاری سن ژرمن در سال 2021 اشتباه کرد، پس از اینکه دروازه بان در اولین گل از سه گل کریم بنزما که منجر به خروج غول های فرانسوی از لیگ قهرمانان شد، مقصر بود. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

آریگو ساکی : دوناروما با ترک آث میلان اشتباه بزرگی کرد

با برگزاری بازی حساس جام جهانی ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی در 24 مارس، دینو زوف و جانلوئیجی بوفون دروازه بانان سابق ایتالیا از دوناروما دفاع کردند، اما ساکی نظرات خود را به وضوح بیان کرد.

ساکی به کوریره دلا سرا گفت: او در انتخاب پول اشتباه کرد. تابستان گذشته اینجا در میلانو به پدر و مادرش گفتم.

“من مجبور شدم در میلان بمانم، نه برای قدردانی، بلکه به این دلیل که این مکان ایده آلی برای رشد بود. هرگز مکان هایی را که در آن احساس خوبی دارید ترک نکنید. اما او یک قهرمان بزرگ باقی می ماند، من او را از زمانی که کمی بیشتر از او بود می شناختم. یک کودک، در تیم های ملی جوانان.”

میهایلوویچ با ساکی موافق است
سینیشا میهایلوویچ، ستاره سابق سری آ و مربی فعلی بولونیا، از دوناروما به خاطر اشتباهش مقابل رئال مادرید دفاع کرد، اما فاش کرد که او همچنین به این بازیکن 23 ساله توصیه کرده است که میلان را ترک نکند.

آیا بنزما روی او [دوناروما] خطا کرد؟ از میهایلوویچ پرسید. نمی‌دانم، این یکی از آن موقعیت‌هایی است که در منطقه خاکستری است که باید توسط داور تفسیر شود.
همه شما نسبت به دوناروما، هم فرانسوی ها و هم ایتالیایی ها، خیلی خشن هستید.

“او انتخاب درستی نکرد، من هم با او صحبت کردم و به او توصیه کردم که بماند، اما او این راه را انتخاب کرد. اگر دوناروما نبود، ایتالیا قهرمان اروپا نمی شد.”

دیدگاهتان را بنویسید