بازیکنان پاری سن ژرمن

مارکو وراتی : بازی با آمادگی 80 درصد، به اندازه کافی خوب نخواهد بود

ذهنیت تیم، تلاش کردن و حریفان… پیش از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هافبک پاری سن ژرمن از جاه طلبی های خود و عشقش به باشگاه صحبت می کند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

مارکو وراتی : بازی با آمادگی 80 درصد، به اندازه کافی خوب نخواهد بود

مارکو، پاریس در بازی رفت با نتیجه 1-0 پیروز شد. امتیازی که به شما یک مزیت بسیار جزئی می دهد اما به این معنی است که نمی توانید از خود راضی باشید. بازی برگشت را چگونه می بینید؟

فکر نمی کنم بتوانیم زیاد به بازی رفت و نتیجه فکر کنیم. مثل این است که نیمه اول را بازی کردیم و هنوز نیمه دوم را برای بازی داریم. ما یک مزیت جزئی داریم، اما این به معنای هیچ چیز نیست، ما نمی توانیم فقط به دنبال دفاع باشیم، به خصوص اینکه این سبک بازی ما نیست. و ما نمی دانیم چگونه این کار را انجام دهیم. فکر می کنم باید از نظر ذهنی قوی باشیم و به خودمان وفادار بمانیم. ما باید تلاش کنیم و بازی خود را انجام دهیم و در 100% باشیم، چه از نظر ذهنی و چه از نظر فنی. ما به صورت انفرادی نیز باید آماده باشیم زیرا پیروزی در نبردها در دفاع و هافبک بسیار مهم خواهد بود. ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا عملکرد خوبی داشته باشیم زیرا 80 درصد مقابل مادرید کافی نخواهد بود. آنها هیچ چیز را مجانی به ما نمی دهند. ما باید این شرایط را کسب کنیم و برای پیروزی به آنجا برویم.”

انتظار چه بازیی در برنابئو دارید؟

ما باید عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم. ما باید حتی بهتر از آنچه در پارک انجام دادیم، انجام دهیم، زیرا می دانیم که این بازیکنان، در خانه، به ناچار متفاوت بازی خواهند کرد. ما می دانیم که برای پیروزی در یک مسابقه چه چیزی لازم است. فکر می کنم با بازیکنانی که در اختیار داریم می توانیم بازی را کنترل کنیم، همچنین تیمی داریم که می تواند در ضد حمله بازی کند، زیرا با سرعتی که در جلو داریم، با بازیکنان بزرگی که می توانند پاس بدهند، با مسی، نیمار جونیور. ، دی ماریا، کیلیان، وقتی فضا داریم می توانیم خطرناک تر باشیم. ما این تیم را می شناسیم و همانطور که برای بازی رفت آماده شده بودیم، به بهترین شکل ممکن برای این مسابقه آماده می شویم. آماده باش.”

نظرت در مورد عملکرد چند سال اخیر این تیم در لیگ قهرمانان چیست؟

“من کمی متفاوت هستم زیرا عاشق این باشگاه هستم. من با باشگاه بزرگ شده ام، ده سال است که اینجا هستم. اما این یک تیم خاص است. از هر نظر خاص. این تیمی است که من می شناسم. روزی حتی بیشتر از امروز انجام خواهد داد و حتی باورنکردنی تر خواهد بود. همه ما می دانیم که هدفی داریم و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را می کنیم. مثل ما، اما داریم به هم نزدیک می‌شویم. ما در دو سال متوالی یک فینال و یک نیمه نهایی را پشت سر گذاشتیم و در این رقابت که همیشه با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنید، رسیدن به آن آسان نیست. اما ما باید تلاش کنیم و تمام تلاشمان را کنیم. ما نمی‌توانیم پشیمان باشیم، باید 100 درصد باشیم و سپس می‌توانیم با سر بالا زمین را ترک کنیم، زیرا تمام تلاشمان را کردیم.”

“بله، البته، من نمی توانم صبر کنم! در بازی رفت، هواداران ما شگفت انگیز بودند. من واقعا خوشحالم که کیلیان در پایان بازی اول گلزنی کرد، زیرا آنها به خاطر هر آنچه به ما دادند، مستحق برد بودند. بازی اول اکنون برای ما مفید است تا با قدرت کامل به آنجا برسیم. ما می خواهیم همه چیزمان را برای آنها بگذاریم. و من همیشه مشتاقانه منتظر این هستم که چنین بازی هایی را با تیمم انجام دهم، در مقابل سایر بازیکنان بزرگ، در یک استادیوم بزرگ، در یک رویارویی بزرگ. و یک بازی بسیار مهم.”

دیدگاهتان را بنویسید