اخبار پاری سن ژرمن

گالتیه: برای قهرمان شدن هیچ جایی بهتر از پاری‌سن‌ژرمن نیست/ نیمار قطعاً با ما می‌ماند

به گزارش اخباره پاریس ژرمن: کریستوف گالتیه دقایقی پس از اعلام رسمی‌اش به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نخستین نشست خبری‌اش را هم برگزار کرد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

 باشگاه پاری‌سن‌ژرمن عصر امروز (سه‌شنبه) کریستوف گالتیه سرمربی فصل گذشته تیم نیس که دو فصل پیش هم با تیم لیل فاتح لوشامپیونه شد را به‌عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو معرفی کرد. این مربی فرانسوی دقایقی پس از اعلام رسمی انتصابش در اولین نشست خبری خود در ورزشگاه پارک دو پرنس به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

گالتیه گفت: به سختی و اهمیت مسئولیتی که پذیرفته‌ام واقفم. می‌دانم چه وظیفه‌ای را قبول کرده‌ام و احساس می‌کنم که از پس آن برمی‌آیم، اما انجام هیچ کاری به تنهایی آسان نیست. ما در کنار هم خواهیم توانست واحدی قدرتمند را تشکیل دهیم. زمانی که کامپوس (مدیر ورزشی باشگاه) با من درباره پروژه باشگاه صحبت کرد، برای تصمیم‌گیری به خودم تردید راه ندادم. حضور او در آمدن من به این تیم بسیار تأثیرگذار بود، همینطور پیام رئیس باشگاه. من این مسئولیت را با نهایت تواضع و البته انگیزه فراوان پذیرفته‌ام. اینکه از من انتظارات زیادی وجود داشته باشد کاملاً طبیعی است و این را درک می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید