بازیکنان پاری سن ژرمنحواشی پاری سن ژرمننقل و انتقالات پاری سن ژرمن

حتی اگر رئال مادرید حذف شود، برنابئو باید امباپه را تشویق کند

کیلیان امباپه نام خود را در کتاب های تاریخ فوتبال می نویسد. این بازیکن فرانسوی در برابر آزار و اذیت پاری سن ژرمن مقاومت می کند و باشگاه برای تمدید قرارداد او در پارک دو پرنس ناامید است. او می خواهد رویای خود یعنی بازی در رئال مادرید را محقق کند. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

حتی اگر رئال مادرید حذف شود، برنابئو باید امباپه را تشویق کند

او اولین بازیکنی نیست که برای بازی در لوس بلانکوس به همه چیز نه می‌گوید، اما اولین بازیکنی است که یک باشگاه دولتی و میلیون‌ها دلاری را که برای او گذاشته‌اند به چالش می‌کشد. پول معمولاً همه چیز است، اما در مورد او ثابت می شود که اصلاً ارزشی ندارد.

مدتی است در مورد اینکه مهاجم پیشنهادات پاری سن ژرمن را رد کرده است، می نویسیم. چک های سفید برای او گذاشته شده اما پاسخ همیشه منفی بوده است. او می داند که رئال مادرید چقدر او را می خواهد.

رویای امباپه در رئال مادرید
خود امباپه در ژوئن گذشته درخواست کرد که به رئال مادرید فروخته شود و با پاری سن ژرمن، هم تیمی هایش و هواداران صادق بود. درخواست او رد شد، اما از آن زمان او حرفه ای نشان داده و به خوبی نماینده باشگاه بوده است.

9 مارس آخرین بازی امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان میهمان خواهد بود. مطمئناً هواداران رئال مادرید خواهند دانست که چگونه باید کارهای او را تشخیص دهند، حتی اگر او در آن روز حریف باشد. او مورد تشویق حاضران قرار خواهد گرفت.

او اولین بازیکن حریفی نخواهد بود که مورد تشویق قرار می گیرد، همانطور که الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی و رونالدینیو همگی همینطور بودند. در اعماق وجود، کمتر کسی در رئال مادرید امباپه را دشمن می بیند. بسیاری او را به عنوان یک رفیق می بینند، و مطمئناً از او پذیرایی می شود که بدون توجه به نتیجه، هنگام بازدید از پایتخت به همان اندازه نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید