حواشی پاری سن ژرمن

هیچ چیز برای کیلیان امباپه تغییر نکرده است

هیچ چیز تغییر نکرده است: کیلیان امباپه همچنان رویای بازی برای رئال مادرید را در سر می پروراند و برنامه همچنان ثابت است. فشار هر روز بیشتر می شود، اما تمایل و تعهد بازیکن تغییر نکرده است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

هیچ چیز برای کیلیان امباپه تغییر نکرده است

رئال مادرید منتظر او است و این کار را با آرامش انجام می دهد، زیرا می داند که مدت ها پیش تصمیمی گرفته شده و به آنها ابلاغ شده است.

مائوریسیو پوچتینو می‌داند که هیچ کس دیگری مانند امباپه یا کسی که بتواند کاری را که او انجام می‌دهد را نداشته باشد، ندارد. با این حال، او در پاری سن ژرمن همچنان به این هدف متعهد است و تمرکز و حرفه ای بودن او تحسین برانگیز بوده است.

هم‌تیمی‌های او در پاریس می‌دانند که او در راه رئال مادرید است، اما می‌دانند که می‌توانند از هم‌اکنون تا آن زمان روی او حساب کنند، به همین دلیل است که مطمئن هستند وقتی هفته آینده دوباره با لوس بلانکوس روبرو شوند، به او مراجعه کنند.

آینده ای هیجان انگیز
امباپه یک سال است که پیشنهادات خود را رد کرده است. او مدت‌هاست که فکر بازی برای رئال مادرید را در سر دارد و میلیون‌ها میلیون دلار از باشگاه مورد حمایت قطر را رد کرده است.

طرفداران پاری سن ژرمن علاقه ای به این ندارند که در این شرایط در رده دوم قرار بگیرند، حتی پس از پیروزی در نبرد پنج سال پیش برای جذب او از موناکو. آنها نمی خواهند شکست را بپذیرند و ناامید هستند که او را با یک قرارداد طولانی تر در پارک دو پرنس امضا کنند، اما این اتفاق نمی افتد.

امباپه قرار است از چند شب عالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو لذت ببرد، و اولین آن ممکن است چهارشنبه باشد، اگرچه ممکن است شب خاطره انگیزی برای رئال مادرید نباشد.

حتی به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن، امباپه هفته آینده به عنوان یک قهرمان در برنابئو خواهد آمد. و این آغاز یک داستان طولانی و موفق خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید