پربازدید ترین اخبار پاری سن ژرمن

تنش بین پاری‌سن‌ژرمن و دوناروما بالا گرفت

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد جان لوئیجی دوناروما اصلاً از شرایط خود در پاری‌سن ژرمن راضی نیست. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

جان لوئیجی دوناروما در تابستان اخیر به شکل آزاد میلان را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال برخلاف انتظار دروازه‌بان ملی پوش ایتالیایی نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب PSG انجام دهد و کیلور ناواس بیشتر مورد اعتماد سرمربی آرژانتینی این تیم یعنی مائوریسیو پوچتینو قرار داشته است.

دوناروما در این فصل تنها هفت بازی برای پاریس انجام داده و اخیراً تاکید کرد که رقابت با کیلور ناواس او را آزار می‌دهد. جایی که دروازه‌بان ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن اخیراً در مصاحبه ای پیرامون این موضوع به TNT Sport اسپورت.

گفته بود: ” این هیچ تاثیری بر عملکرد من ندارد اما آزارم می‌دهد. آسان نیست چون همیشه عادت داشته‌ام در ترکیب اصلی قرار بگیرم و حضور روی نیمکت آزاردهنده است.

“در همین راستا حالا گازتا دلو اسپورت ماه‌های اول حضور جان‌لوئیجی دوناروما در پاری‌سن‌ژرمن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و مدعی شده که تنها برنده انتقال رایگان او از میلان به تیم فرانسوی مدیربرنامه اش یعنی مینو رایولا بوده است.

بر اساس این گزارش تنش بین پاری‌سن ژرمن و دوناروما بالا گرفته چرا که این دروازه‌بان انتظار دارد که گلر شماره یک PSG باشد.

او تصمیم گرفته که جایگاه خود را در ترکیب اصلی پاری‌سن ژرمن به دست بیاورد اما اصلاً از شرایطش در این تیم خوشحال نیست.

همچنین بخش زیادی از رختکن که آنها را بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تشکیل می‌دهند نیز حامی کیلور ناواس کاستاریکایی هستند و این موضوع بیشتر دوناروما را آزار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید