حواشی پاری سن ژرمن

نادیده گرفته شدن در بازی رئال مادرید، کیلور ناواس را عصبانی کرد

سقوط پاری سن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به این زودی ها فراموش نخواهد شد، با این حال پس از این شکست، پیامدهای قابل توجهی در اردوی پاریسی ها به وجود آمد، به ویژه در مورد کیلور ناواس، دروازه بان ذخیره، که گفته می شود از اینکه او عصبانی بود. روی نیمکت رها شد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

نادیده گرفته شدن در بازی رئال مادرید، کیلور ناواس را عصبانی کرد

ناواس در بازگشت به باشگاه سابقش معتقد بود که او بهترین گزینه برای شروع بازی در پایتخت اسپانیا بود، با این حال سیاست ادامه دار مائوریسیو پوچتینو در چرخش دروازه بانانش اجازه چنین اتفاقی را نداد.

جیانلوئیجی دوناروما بدون شک آینده در جایگاه پارک دو پرنس است، اما در واقع این اشتباه ایتالیایی روی توپ بود که منجر به گل افتتاحیه لوس بلانکوس و تسلیم شدن در نتیجه شد.

در گزارشی که توسط L’Equipe منتشر شد، گفته می‌شود که ناواس از کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی خشمگین است، و این کهنه‌کار احساسات خود را به وفور برای پوچتینو روشن می‌کند، اگرچه این بازیکن آرژانتینی مسائل مهم‌تر دیگری را در دستور کار خود دارد.

ناواس احساس می‌کرد که باید در اولین بازگشتش به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اجازه می‌داد تا بازی را شروع کند، و دلیل خوبی برای این باور داشت که این کار را انجام می‌داد، با توجه به این واقعیت که او در این دوره مسابقات بیشتری نسبت به هم تیمی ایتالیایی‌اش شروع کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید