آمار تیم پاری سن ژرمن

مسی، کین، رونالدو / بدترین بازیکنان اروپا در این فصل چه کسانی هستند؟

انتقال شوکه کننده لیونل مسی به پاری سن ژرمن هنوز به نتیجه نرسیده است. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

مسی، کین، رونالدو / بدترین بازیکنان اروپا در این فصل چه کسانی هستند؟

لحظه ای لرزان در دنیای فوتبال بود که مسی، قلب تپنده بارسلونا برای سال ها، مجبور شد با کاتالونیا خداحافظی کند.

بارسا که به دلیل سال ها سوءمدیریت فاحش مالی، غرق در کوه های بدهی بود، به سادگی قادر به ثبت مهاجم طلسم خود نبود و چاره ای جز رها کردن او نداشت.

این پاری سن ژرمن بود که برای استقبال از مسی دست های خود را گسترده تر کرد و به او این فرصت را داد تا با دوست صمیمی خود، نیمار، متحد شود.

علاوه بر این، چشم انداز وسوسه انگیز پیوند مسی با کیلیان امباپه کافی بود تا قلب هواداران فوتبال در سراسر جهان را به لرزه درآورد.

در همین حال، رقیب همیشگی مسی، کریستیانو رونالدو، حرکات خود را انجام می داد و در ساعت یازدهم منچسترسیتی را رد کرد تا به منچستریونایتد محبوبش بازگردد.

ستاره پرتغالی در میان انبوهی از هواداران داغ به اولدترافورد آمد و رویای بازگشت یونایتد به اوج بازی را داشت.

متأسفانه، برای هر دو مرد، این حرکات نسبتاً شکست خورده است. در حالی که رونالدو گاهی اوقات یونایتد را تقریباً به تنهایی سرپا نگه داشته است، او و هم تیمی هایش برای ثبات تلاش کرده اند.

در همین حال، مسی ذره ای از نبوغ واقعی خود را نشان داده است، اما نتوانسته مجموعه ای از عملکردهای خوب را در کنار هم قرار دهد.

اکنون، طبق گزارشی در PlanetFootball، فصل‌های آن‌ها آشکار شده است و این دو در بین ده بازیکن برتر در پنج دسته برتر اروپا قرار دارند.

با استفاده از فرمول ساده مقایسه xG بازیکنان با گل‌های واقعی آنها که تاکنون در لیگ‌های مربوطه به ثمر رسیده‌اند، آن‌ها توانستند فهرستی از 10 بازیکن را تهیه کنند.

10 بدترین بازیکن اروپا در این فصل
10. لورنزو اینسینیه – 10.3xG، 7 گل زده
9. گابریل ژسوس – 5.3xG، 2 گل زده
8. هری کین – 11.3xG، 9 گل زده
7. برایان امبومو – 6.3xG، 9 گل زده
6. کریم اونیسوو – 6.3xG، 9 گل زده
5. کریستیانو رونالدو – 12.5xG، 9 گل زده
4. تامی آبراهام – 15.7xG، 12 گل زده
3. لیونل مسی – 6.6xG، 2 گل زده
2. ترم موفی – 8.3xG، 23 گل زده
1. بوراک یلماز – 9.3xG، 4 گل زده

اکنون، البته، هنگام استفاده از xG به عنوان چوب حیاط برای تکمیل، باید به آرامی قدم برداریم. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که یک بازیکن ممکن است با نسبت مورد انتظار خود مطابقت نداشته باشد.

مخصوصاً در مورد آبراهام، 11 گل به هیچ وجه بازگشت ضعیفی نیست.

با این حال، هنوز هم یک شاخص هشدار دهنده از ولخرجی بالقوه جلوی دروازه است و دیدن رونالدو، مسی و کین در بین ده تیم برتر همیشه نگران کننده بود.

خوشبختانه، هنوز زمان برای تغییر فصل وجود دارد و با مهارت و استعداد زشتی که در اختیار دارند، به سادگی از آنها عبور نمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید