اخبار پاری سن ژرمن

چهار چالش بزرگ مسی در سال 2022

اخبار پاری سن ژرمن:لیونل مسی بهترین شروع سال 2022 را تجربه نکرده است، زیرا مجبور شده بود سال را در انزوای کووید-19 سپری کند، اما این بازیکن آرژانتینی اکنون به پاریس بازگشته و آماده چالش‌های زیادی است که امسال برای او پیش خواهد آمد.برای ادامه مطلب با سایت پاری سن ژرمن همراه باشید.

برای این بازیکن 34 ساله، سال 2022 می تواند به یکی از خاطره انگیزترین سال های دوران حرفه ای او تبدیل شود، پس از سال مهم 2021 که در آن کوپا آمریکا را برد و بارسلونا را ترک کرد.

اکنون در پاری سن ژرمن و با جام جهانی در پایان سال، چالش های جدیدی برای مهاجم وجود دارد و ما در اینجا به چهار مورد از آنها می پردازیم.

آرزوی مسی برای تسلط بر لیگ 1
آنها می گویند “هر چیزی می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد”، اما تنها کسری از شانس وجود دارد که PSG قهرمان لیگ 1 2021/22 2021/22 نشود. آنها در حال حاضر در نیمه راه با 13 امتیاز از نیس در رده دوم قرار دارند.

این بدان معناست که مسی پس از 10 قهرمانی در لالیگا سانتاندر، قرار است مدال جدیدی را به مجموعه خود اضافه کند.

با این حال، آرژانتینی می خواهد نقش مهمی در هر کسب عنوان قهرمانی ایفا کند و او تا کنون تاثیر زیادی در لیگ فرانسه نداشته است و تنها در 11 بازی لیگ برتر تا کنون بازی کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است. در حالی که او 5 پاس گل داده است، ما عادت کرده ایم که مسی را با آمارهای چشمگیر در هر فصل لیگ ببینیم و او می خواهد قبل از پایان این فصل این موضوع را جبران کند.

اولین لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن می تواند مسی را به یک اسطوره تبدیل کند
در حالی که مسی تاثیر زیادی در عرصه داخلی نداشته است، اما مسی در لیگ قهرمانان اروپا به سطح همیشگی خود عمل کرده است. او در آن رقابت‌ها، پنج گل از شش گل خود را تا کنون به PSG زده است.

با این حال، رتبه دوم در گروه خود به این معنی است که پاری سن ژرمن در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل رئال مادرید قرار می گیرد و مسی باید در بهترین حالت خود باشد زیرا پاریسی ها به دنبال فتح همتایان اسپانیایی خود هستند، به خصوص اگر نیمار نتواند به موقع از مصدومیت خود بازگردد.

مسی و همکاران امیدوار است نه تنها رئال مادرید را شکست دهد، بلکه تا آخر راه را طی کند و اولین قهرمانی این باشگاه در تاریخ لیگ قهرمانان را کسب کند. این پنجمین مورد مسی خواهد بود و از نظر هواداران او را به یک اسطوره PSG تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید