اخبار پاری سن ژرمن

مسی: هیچ برنامه‌ای برای جدایی از بارسلونا نداشتم/ رئال مادرید بهترین نبود اما بنزما شایسته توپ طلا است

به گزارش اخباره پاریس ژرمن فرانسه لیونل مسی اعتراف کرد که تغییر محل زندگی از بارسلونا به پاریس به خاطر خودداری باشگاه کاتالان از تمدید قرارداد، او و خانواده‌اش را تحت فشار قرار داد. برای ادامه مطلب با اخبار پاری سن ژرمن همراه باشید.

مسی: هیچ برنامه‌ای برای جدایی از بارسلونا نداشتم/ رئال مادرید بهترین نبود اما بنزما شایسته توپ طلا است

به گزارش اخبار پاریس ژرمن فرانسه  لیونل مسی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی Tyc Sport آرژانتین درباره مسائل مختلفی از جمله جدایی ناگهانی‌اش از بارسلونا در تابستان سال گذشته و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن و همین‌طور قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و بخت اول کسب توپ طلای سال 2022 صحبت کرد.

مسی ابتدا به وداع احساسی‌اش با بارسلونا پس از 17 سال حضور در این تیم اشاره داشت و گفت: من در بارسلونا همه چیز داشتم. زمانی از وطنم دور شدم که یک بچه بودم و به همین دلیل بیشتر از اینکه در آرژانتین زندگی کرده باشم در بارسلونا بوده‌ام.

واقعیت این است که برنامه‌ای برای تغییر هیچ چیزی هم نداشتم. با این حال شرایط طوری پیش رفت که مجبور به جابجایی شدیم اما تطبیق‌پذیری فرزندانم با محیط جدید زندگی‌شان عالی بود. برای من و همسرم اما دل کندن از بارسلونا سخت‌تر بود.

بعد از سپری کردن تقریباً تمام عمر در بارسلونا برای کسی مانند من در این سن و سال دیگر تغییر محیط زندگی سخت است و به همین دلیل خیلی اذیت شدم

دیدگاهتان را بنویسید