اخبار پاری سن ژرمن

فشار لیون روی پوچتینو با تساوی مقابل پاری سن ژرمن

اخبار پاری سن ژرمن:تیلو کرر پس از گلزنی مقابل لیون در کنار هم تیمی هایش در پاری سن ژرمن جشن می گیرد.برای ادامه مطلب با سایت پاری سن ژرمن همراه باشید.

آئوریسیو پوچتینو در هفته‌های اخیر تحت فشار فزاینده‌ای در پاری سن ژرمن قرار داشته است و انتظار می‌رود که او تا آغاز فصل 2022/23 هدایت این تیم را بر عهده نگیرد، و موقعیت او با شک و تردید بیشتری همراه بود زیرا لیون توانست پاری سن ژرمن را با امتیاز 1 حفظ کند. تساوی -1 روز یکشنبه در استادیوم گروپما.

پاری سن ژرمن در حال حاضر عملاً عنوان قهرمانی داخلی را به پایان رسانده است، اما این مسابقاتی نیست که مربیان این باشگاه بر اساس آن قضاوت می شوند، زیرا تمام دلیل وجودی تیم این است که لیگ قهرمانان را تحت مالکیت قطری بالا ببرد.

در حالی که بازی خارج از خانه با لیون هرگز بازی آسانی نیست، فقط این انتظار وجود دارد که پاری سن ژرمن باید همه چیز را قبل از خود در داخل کشور انجام دهد تا پس از شروع مرحله حذفی، به طور مناسب برای حضور در لیگ قهرمانان آماده شود.

پوچتینو هفته گذشته نسبتاً سختی را تجربه کرد، زیرا تعدادی از غیبت‌ها به تیم او از طریق COVID-19 ضربه زد و او مجبور شد یکشنبه با یک تیم چرخشی بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید